Jak są zbudowane proste długopisy reklamowe?

Długopisy reklamowe to gadżet znany większości z nas. Bardzo często korzystamy z nich na co dzień, zarówno w pracy, jak i w domu. Nie wszyscy jednak znamy budowę długopisu, która w większości przypadków jest taka sama. Zapoznanie się z nią nie wymaga żadnej specjalistycznej wiedzy, warto więc uzupełnić te braki.

Najczęściej spotykane długopisy reklamowe to długopisy automatyczne. To właśnie na nich warto się skupić przy poznawaniu budowy długopisu.

Każdy długopis automatyczny składa się z trzech zasadniczych części - obudowy, mechanizmu i wkładu. W tej lub innej formie znajdziemy je dosłownie w każdym modelu.

Obudowa może być wykonana z wielu różnych materiałów. Do najpopularniejszych należą plastik i metal. Kształty i kolory obudów bywają bardzo zróżnicowane. Duże znaczenie ma odpowiednie wyprofilowanie obudowy, tak by długopisy reklamowe dobrze leżały w ręku.

Drugi element to mechanizm, stanowiący bazę wszystkich długopisów automatycznych. Składa się na niego sprężynka, przycisk i mechanizm wysuwający wkład. W momencie wciśnięcia przycisku, sprężyna kurczy się, a wkład zostaje wysunięty dzięki mechanizmowi. Ponowne wciśnięcie przycisku powoduje zluzowanie sprężyny i schowanie wkładu do wnętrza obudowy.

Ostatni element składowy długopisu to wkład. Znajduje się w nim tusz, przy wykorzystaniu którego można zostawiać na papierze widoczne ślady. W większości modeli wkład jest wymienny, co umożliwia użytkowanie ich przez dłuższy czas. Wymiana jest bardzo prosta i nie wymaga żadnych zaawansowanych umiejętności technicznych.

Powyższy schemat przedstawia budowę praktycznie wszystkich automatycznych długopisów. Na tej samej zasadzie zbudowane są również długopisy reklamowe. Jak widać budowa większości z nich nie jest zbyt skomplikowana.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.

Tanie długopisy reklamowe - gadżet dla małej firmy.

Nawiązaniu działania reklamowe

Reklamę dostosowuje się do wielkości firmy, rynku, na jakim ona działa, celów, jakie chce osiągnąć i klientów, do jakich chce dotrzeć. W związku z tym inne będą działania reklamowe koncernu, a inaczej będzie wyglądać akcja marketingowa lokalnej firmy, której rynek ogólnokrajowy raczej nie interesuje (przynajmniej nie w perspektywie kilku lat).

Przedsiębiorstwa speców

Duża firma może sobie pozwolić na promocję w telewizji, radiu, w internecie. Może też wykupić miejsca na bilbordach w największych miastach. Takie przedsiębiorstwa mają specjalistów od marketingu, którzy wybiorą i opracują najlepsze strategie działania.

Ależ każdemu przedsiębiorstwu, pomijając

Mniejszych firm nie stać na zatrudnianie dyrektorów od reklamy i promocji. Zresztą ich utrzymywanie byłoby nieekonomiczne i nieracjonalne. Ale każdemu przedsiębiorstwu, bez względu na obroty, jest potrzebna reklama. Co więc takie firmy powinny zrobić?

Mniejsze podmioty niech postawią na tańsze, lecz równie skuteczne - w odniesieniu do potrzeb i możliwości - gadżety reklamowe:

  • kubki ze zdjęciem
  • tanie długopisy reklamowe
  • czy kubki na zamówienie

O zaprojektowanie i wykonanie tych gadżetów reklamowych postara się agencja reklamowa. Jej usługi nie kosztują wiele, a efekty pracy należą do najlepszych, najskuteczniejszych z punktu widzenia klienta.

Kubki ze zdjęciem, długopisy reklamowe są nawet skuteczniejsze od spotów telewizyjnych i radiowych, gdyż szybciej dotrą do potencjalnych nabywców produktów i usługo oferowanych przez daną firmę.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.